Religia-Ateii 98-2

Aşadar „poporul a votat”, 90% dintre părinţii copiilor din ţara noastră au demonstrat că sunt conştienţi şi responsabili pentru copiii lor şi au ales singura cale normală, creştinismul nostru strămoşesc, cultura în care ne-am născut şi trăit, adevărata identitate a poporului român. În Bistriţa-Năsăud, 97,97% au fost de acord cu predarea religiei în şcoli pentru copiii dumnealor, dintre care 82% ortodocşi.
Ateii şi anticreştinii au invadat internetul, televiziunile, radiourile, ziarele, cu mult zgomot, demagogie atac la persoană, intrând deseori în zona urii viscerale, cine nu este cu noi este duşmanul nostru şi tratat ca atare.
Trebuie să remarcăm că religia este unica materie în care părinţii primesc dreptul dacă acceptă sau nu, pentru copiii lor, ora de religie în şcoli. Uitându-ne la la învăţământul public, general şi obligatoriu, constatăm că nici una dintre materii nu este opţională, religia este singura care este opţională. Ministerul decide câtă istorie naţională trebuie să învăţăm, chiar dacă în unele manuale apare Andreea Esca de la Pro Tv şi nu apare Constantin Brâncoveanu, domn de ţară şi martir pentru ortodoxism, câtă matematică trebuie să îngurgităm, câtă biologie şi cât darwinism, trebuie obligatoriu să studiem maimuţa şi doar opţional pe Hristos. Putem primi religia şi prin manifestările ei artistice, literare, muzicale, este o mare dimensiune culturală şi totuşi religia este opţională.
Se pedalează mult şi greşit pe ideea că, atâta timp cât nu toţi cetăţenii se declară creştini, predarea religiei este discriminare pentru părinţii atei, sau agnostici, sau necreştini. Bisericile noastre le stau în gât ateilor şi anticreştinilor, atunci noi ce să facem, să le ascundem, să le dărâmăm? În logica lor, tot discriminare poate fi literatura română pentru un maghiar, de pildă, sau istoria României, aceste două materii sunt obligatorii la şcoală, atunci ce să facem, să le scoatem?
Cât priveşte prostia afişată ostentativ de atei şi anticreştini, şi anume că el, creştinismul prezintă şi imagini traumatizante pentru copii, de exemplul iadul, dar imaginea aceasta a iadului este traumatizantă şi pentru cei mari, traumatizante sunt şi infernul lui Dante, frescele din biserici şi mânăstiri care prezintă imagini ale iadului, traumatizante sunt şi imaginile cu Vlad Ţepeş şi ţepele lui, Baltagul lui Sadoveanu sau plumbul lui Bacovia.
Religia nu este doar credinţa individuală a omului, subiectivă, ea este şi o parte, obiectivă, a identităţii şi a culturii ţării noastre, de pildă cum sunt limba, literatura, arta, istoria. Un tânăr român în formare, în căutarea propriei identităţi îşi poate înţelege cât de cât cultura din care se trage dacă învaţă ceva despre ea, ce este, ce reprezintă. Cum poate înţelege el martiriul domnitorului Constantin Brâncoveanu dacă nu cunoaşte nimic despre credinţa ortodoxă pentru care domnitorul român şi-a dat viaţa împreună cu cei patru băieţi ai săi şi un sfetnic! Cum ştie ce înseamnă Hristos, Crăciunul, Paştele dacă n-a învăţat nimic despre ele? Sunt unii tineri care se vor mai formaţi, mai cultivaţi, atunci cum ar înţelege ei pe Faust al lui Goethe sau muzica lui Bach dacă nu au nici noţiuni elementare despre creştinism?
Predarea religiei în şcoli este un act de cunoaştere, de alfabetizare religioasă şi nu practică religioasă impusă tuturor copiilor. Poporul român este un popor creştin, dovadă scorul „votului”, el a demonstrat o mare responsabilitate şi maturitate în gândire şi simţiri. Iar ateii, sectanţii, necreştinii rămân exact ce-au fost şi până acum, a zecea parte dintr-o naţiune colosal creştină, şi vrând nevrând, sunt obligaţi să se alinieze şi să respecte decizia luată de imensa majoritate a populaţiei acestei ţări. Nu mai vorbesc de judeţul nostru, aici unii atei au invadat internetul cu propaganda lor deţănţată şi ura nedesimulată.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5