Comisii locale şi judeţene pentru verificarea listelor electorale permanente
Guvernul a avizat constituirea de comisii locale şi judeţene care să verifice listele electorale permanente actualizate, comisii care vor fi coordonate de către o comisie naţională stabilită prin ordin comun al ministrului Administraţiei şi Internelor şi al secretarului general al Guvernului.
Procedura este stabilită într-un memorandum avizat în şedinţa de marţi a Guvernului şi care stabileşte măsurile necesare pentru actualizarea listelor electorale permanente la data de 29 iulie 2012 şi trimiterea către Curtea Constituţională a numărului persoanelor înscrise în listele electorale permanente.
“Memorandumul prevede următoarele măsuri: constituirea de comisii locale şi judeţene, respectiv la nivelul municipiului Bucureşti, în vederea verificării listelor electorale permanente actualizate. Coordonarea la nivel naţional se va realiza de către o Comisie Naţională. Comisiile locale se constituie prin dispoziţia primarului, comisiile judeţene se constituie prin ordin al prefectului, iar comisia naţională se constituie prin ordin comun al ministrului Administraţiei şi Internelor şi al secretarului general al Guvernului”, a anunţat Guvernul.
Operaţiunile de verificare a listelor vor fi finalizate până la 29 august 2012.
Citiţi şi:
- Alegerile locale vor avea loc în 10 iunie
- Nouă categorii de persoane vor fi scoase din listele electorale permanente
- Primăria Bistriţa vrea să angajeze recenzori pentru a actualiza listele electorale şi câinii
- Curtea Constituţională se întruneşte în 31 august pentru a analiza actele pe care le-au solicitat Guvernului
- Alegerile prezindenţiale pot aduce primarilor amenzi
Adaugă comentariu nou