Viceprimarul Cristian Niculae: Vom moderniza doar străzile de pământ care au toate utilităţile şi sunt în domeniul public! În ultimii 2 ani, 82 de străzi au fost sparte!

Viceprimarul municipiului Bistriţa a anunţat, în cadrul unei conferinţe de presă, că este nemulţumit, în calitate de cetăţean al Bistriţei, de starea infrastructurii rutiere, astfel că în calitate de viceprimar va lansa un program al reabilitării. 

Sunt cetăţean al acestui oraş şi văd atât lucrurile bune, cât şi pe cele mai puţin bune care se întâmplă în Bisatriţa şi care sunt în Bistriţa. De exemplu, ca locuitor al municipiului Bistriţa sunt deranjat şi eu foarte tare de starea infrastructurii rutiere din oraşul nostru. În calitate de viceprimar pot să schimb lucrurile şi să găsesc soluţii la această problemă, tocmai de aceea pot să numesc ziua de astăzi, ziua când pornim oficial pe drumul reabilitării străzilor din Bistriţa, astfel încât cetăţenii municipiului Bistriţa şi turiştii care vin în oraşul nostu să nu mai fie atenţi la gropi, gropile din asfalt, ci să poată admira frumuseţile oraşului”, a declarat viceprimarul Niculae, din capul locului. 

Acesta a menţionat că, în ultimii 10 ani s-au făcut demersuri ca infrastructura rutieră să intre în reabilitare pe fonduri europene, precum străzile cuprinse în proiectul „Linia verde”, în valoare de 12,8 milioane euro, dar şi de străzile cuprinse în proiectul „Reconfigurarea traseului de transport public” pe străzile Gării, Bulevardul Decebal, Bulevardul Andrei Mureşanu şi strada Năsăudului, în valoare de 6,5 milioane euro. Ambele proiecte ar urma să se realizeze până în 2020, plus cei doi ani permişi în exerciţiul financiar european. În acest calcul intră şi străzile cuprinse în proiectul „Amenajare piste pentru ciclişti”, respectiv 28 de străzi, proiectul având o valoare de 3,5 milioane de euro, dar şi străzile cuprinse în proiectul „Trasee pietonale şi piste biciclişti în centrul istoric”, respectiv 11 străzi. Tot prin fonduri europene au fost reabilitate străzile Dornei, Piaţa Unirii, Piaţa Centrală şi Piaţa Petru Rareş, în ultimii ani.

         „În ultimii 5-6 ani, s-au înlocuit şi au fost reabilitate o mare parte din reţelele de utilităţi din municipiul Bistriţa. Pot să vă spun că doar în 2016 şi 2017 în Bistriţa s-au spart 82 de străzi pentru a se înlocui reţelele de gaz, de apă canal şi electricitate. Acestea au provocat un deranj locuitorilor şi conducătorilor auto şi din acest motiv străzile arată aşa cum arată în acest moment. Suntem de acord să modernizăm infrastructura rutieră, dar nu ptem să aruncăm banii pe geam, în acest an să asfaltăm o stradă şi să venim în anul următor să decupăm strada, să facem piste de biciclete sau să îngropăm reţele de electricitate sau cu Master Planul de apă şi canaql, ori să reabilităm conductele de gaz. Trebuie să facem acest lucru planificat, strategic şi să nu ne batem joc de aceşti bani”, a explicat viceprimarul Cristian Niculae.

         Viceprimarul municipiului Bistriţa a menţionat că programul de investiţii în reabilitarea străzilor va fi corelat cu proiectele finanţate din fonduri europene şi cu programrle de investiţii în modernizarea reţelelor, ale furnizorilor de utilităţi. „Începe modernizarea străzilor de asfalt din oraş doar acolo unde sunt reabilitate reţelele de utilităţi. Vom asfalta doar străzile de pământ care au problema reţelelor de utilităţi rezolvată total. Vom moderniza străzile pe care vor urma să se facă piste pentru ciclişti doar după ce vom realiza aceste piste, nu înainte.Cu străzile de pământ pe care am promis că le asfaltăm, în acest mandat,  în campania electorală din 2016, suntem în grafic. Vom asfalta 10 străzi de pămînt în fiecare an, sunt deja recepţionate 11, în acest an vom mai finaliza câteva. Până în 2020 vom asfalta 40 de străzi de pământ din Bistriţa, acolo unde problema utilităţilor este rezolvată”, a motivat Niculae.

Acesta  a mai spus că mai există străzi de pământ în Bistriţa, dar ele nu sunt în domeniul public sau au probleme de proprietate nerezolvate. „Nu cred că aş mai găsi 10 străzi de pământ pe care să le pot include în această listă, cu problemele de proprietate rezolvate şi care să poată fi astaflate până în 2020”, a mai menţionat Niculae.

           Potrivit acestuia, scopul acestuia şi al întregii echipe este să facă "o politică utilă, o politică a faptelor", în data de 2 septembrie 2017, cu ocazia Conferinţei Municipale a P.S.D Bistriţa, fiind adoptată  în unanimitateo rezoluţie prin care aleşilor locali ai PSD li se cereau soluţii cât mai rapide pentru reabilitarea Infrastructurii Rutiere din municipiul Bistriţa. 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5