AJOFM BN : În atenția agenților economici, asociațiilor și fundațiilor, a contabilitor și a experților financiari care au solicitat subvenții la AJOFM Bistriţa – Năsăud pentru încadrarea în muncă conform art.80 și 85 în condițiile Legii nr.76/2002, privin

AJOFM BN : În atenția agenților economici, asociațiilor și fundațiilor, a contabilitor și a experților financiari care au solicitat subvenții la AJOFM Bistriţa – Năsăud pentru încadrarea în muncă conform art.80 și 85 în condițiile Legii nr.76/2002, privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea ocupării forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare

Urmare a deciziei conducerii Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă este posibilă depunerea dovezilor în vederea verificării și aprobării deconturilor lunare aferente convențiilor încheiate în acest an, precum și depunerea cererilor pentru încheierea de convenții, respectiv verificarea acestora.
Pentru a putea încărca solicitarea de depunere decont sau subvenție, angajatorul trebuie să aibă cont creat de reprezentant legal validat și după caz, responsabil financiar validat. Pașii care se vor urma pentru decont sau subvenție sunt:
• Să își incarce informațiile relevante pentru fiecare persoană, pentru fiecare bază legală în parte, informații care vor conține elemente care țin de pontaj și de o structură a statului de plată;
• În mod dinamic, aplicația va calcula numărul de ore efectiv lucrate pentru care se acordă subvenția și suma aferentă;
• După încărcarea în sistem, se transmite documentația și se obține un număr de înregistrare;
• În cazul în care, agentul economic are aprobate mai multe convenții, va încărca în platformă un singur decont lunar care va cuprinde toți angajații pentru care a primit aprobare de subvenție. Respectiv, în tabelul nominal vor fi cuprinși cu număr și dată de convenție, toți angajații beneficiari de subvenție, corespunzător fiecărui articol de finanțare, art.80 sau 85 în module distincte. Odată operat un decont, nu se mai poate reveni asupra acestuia.
În Platforma Unică de Livrare a Serviciilor (PULS), sunt înregistrate toate serviciile dedicate angajatorilor, facilitându-se astfel, interacțiunea acestora cu Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa – Năsăud, în special prin creșterea eficienței în cadrul activității de depunere a documentelor, reducându-se substanțial, timplul alocat acestei activități.

Cu stimă,
Angela Koos,
Director Executiv

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5