Casa Judeţeană de Pensii: Cererile pentru deschiderea dreptului la pensie, prin telefon sau email!

Având în vedere prevederile art. 49 şi 50 din Decretul Preşedintelui României, nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 212/16.03.2020;

Din motive de siguranta medicalăa, legate de prevenirea răspândirii şi infectarii cu COVID – 19, Casa Judeţeană de Pensii Bistriţa-Năsăud anunţă că începând cu data de 18.03.2020, pe toată durata decretării stării de urgenţă, se vor lua următoarele măsuri:

  1. În perioada susmenţionată, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail:

 

TELEFON – 0263/232095                          E-MAIL – [email protected]

                   - 0263/219279                                      - [email protected]

În acest sens, vă rugăm să transmiteţi corect toate datele personale, precum şi documentele scanate, dacă optaţi pentru corespondenţa electronică, în vederea înregistrării lor în aplicaţia informatică. Comunicarea numărului de înregistrare a solicitantului se va face prin telefon/e-mail.

Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta documentaţia, în original (carnet de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) şi în copie (actele de stare civilă, cartea de muncă etc.), utilă stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul Casei Judeţene de Pensii Bistriţa- Năsăud situat în municipiul Bistriţa, B-dul Republicii, nr. 22.

Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii beneficiarilor, pe care îi asigurăm că nu îşi pierd drepturile cuvenite.

  1. În perioada susmenţionată, în situaţia copiilor urmaşi care îndeplinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmas se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile, de la data expirării stării de urgenţă.
  1. Plata contribuţiei de asigurări sociale pentru contractele de asigurare facultativă încheiate se va face doar prin virament bancar, la numărul de cont:

RO37TREZ10122210304XXXXX

COD FISCAL 13597106.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5