Elevi de la Şcoala Gimnazială "Mihai Eminescu" din Năsăud, din Spania şi Italia, în ultima mobilitate virtuală a proiectului Erasmus+ "Euroland"
În perioada 24 – 28 mai 2021, un grup de 97 de elevi și 10 profesori de la Școala Gimnazială ,,Mihai Eminescu” Năsăud, alături de elevi și profesori din Spania și Italia au participat la o mobilitatea virtuală în cadrul proiectului Erasmus + ,,Euroland”, mobilitate organizată de Escola Pública Mestres Montana din Granollers, Spania.
Prima zi a mobilității a debutat cu prezentarea elevilor și profesorilor și urări de ,,bun venit” din partea primarului și a elevilor spanioli în limbile țărilor partenere. A urmat prezentarea elevilor spanioli care nu mai sunt în școală și a unor filmulețe despre școlile partenere: Escola Pública Mestres Montana din Granollers, Spania, Școala Gimnazială ,,Mihai Eminescu” Năsăud, Scuola Secondaria Di I Grado G. Bovia, Foggia, Italia.
A doua zi a mobilității a fost marcată de asamblarea hărților țărilor partenere pe harta Europei, acestea fiind pictate, personalizate de către elevii implicați în derularea proiectului și transmise țării organizatoare. Au fost prezentate filmulețe despre orașele partenere, dar și câteva obiceiuri și preocupări spaniole locale: ,,castellers” (,,turnuri umane” construite, de obicei, la festivitățile anuale din localitățile Cataloniei), diables, handbal.
În a treia zi a mobilității s-au prezentat parcurile tematice construite de către fiecare partener, s-a explicat modul în care acestea au fost construite și a fost prezentat orașul Foggia cu ajutorul codurilor QR.
Ziua de joi a fost deschisă de cuvintele de bun venit din partea directoarei școlii spaniole și a continuat cu prezentarea orașului Granollers cu ajutorul codurilor QR.
În ultima zi a mobilității a continuat prezentarea orașului Granollers cu ajutorul codurilor QR. A urmat un concurs Kahoot cu întrebări din perioada desfășurării proiectului, țări partenere, logo-ul proiectului, întrebări referitoare la experții în domeniile robotică, calcul și geometrie, anunțându-se totodată și câștigătorii acestui concurs, locurile 2 și 3 fiind ocupate de elevii școlii noastre. S-a făcut și o scurtă trecere în revistă a activităților desfășurate până în prezent, a modului în care s-a schimbat stilul de învățare al elevilor din septembrie 2018 și până în prezent (perioada desfășurării proiectului), a competențelor de limbă engleză pe care le-au dobândit elevii. Mobilitatea s-a încheiat prin cuvinte de ,,rămas bun” adresate de coordonatorii proiectului din fiecare țară.
Reușita acestei mobilități virtuale, ultima din acest proiect, s-a datorat implicării următoarelor cadrelor didactice: Greabu Maria, Bidică Emilia, Cira Ioana, Granciu Maria, Mureșan Adela- Gabriela, Csillag Timeia, Ordace Dorina, Munteanu Mirela, Kovacs Ștefan, Stetz Bogdan, dar și elevilor claselor I B, a III-a C, a VI-a B și a VIII-a B.
Coordonator proiect,
Prof. Ioana Cira
Școala Gimnazială ,,Mihai Eminescu” Năsăud
Citiţi şi:
- Primul an al proiectului Euroland, la Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu. În octombrie, roboţii şcolilor partenere vor dansa pe melodii populare!
- Euroland, proiect Erasmus +, la Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu din Năsăud
- Elevi şi profesori din Spania şi Italia, la Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu, în cadrul unui proiect Erasmus
- Elevi și profesori de la Școala Gimnazială,,Mihai Eminescu” din Năsăud, în mobilitate în Hortiatis, Grecia
- Elevi şi profesori din cinci ţări, la Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu, în cadrul unui proiect Erasmus +
Adaugă comentariu nou