Primăria comunei Mărișelu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post de consilier
NR. 1261 DIN 19.03.2024
ANUNȚ ORGANIZARE CONCURS
Primăria comunei Mărișelu, cu sediul în comuna Mărișelu, sat Mărișelu, nr. 150, județul Bistrița-Năsăud, organizează în data de 23.04.2024, ora 11,00, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână de:
1. Consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Financiar-contabil și Resurse umane – 1 post
Condiții de participare la concurs:
Poate ocupa o funcție publică persoana care îndeplinește condițiile generale de participare sunt cele prevăzute la art. 465 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, și anume:
a) are cetățenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
g) dovedește prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice;
g^1) are cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator începător;
g^2) îndeplineşte condiția de ocupare a postului referitoare la obținerea unui aviz sau a unei autorizații, în condiţiile legii, în situația în care pentru funcția publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiție de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuţii care necesită un astfel de aviz sau autorizație;
h) nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepţia situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislația specifică;
l) i s-a aplicat una dintre modalitățile de ocupare a funcțiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
Condiția de ocupare a funcției publice prevăzută la lit. g^2) se îndeplineşte în termenele şi condiţiile prevăzute de legislația specifică.
Condiții specifice pentru ocuparea postului:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul de studii: științe economice.
- vechime în specialitatea studiilor 7 ani.
Concursul de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante, constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
- verificarea eligibilității candidaților: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor de înscriere;
- proba scrisă: în data de 23.04.2024, ora 11:00;
- proba interviului: se susține de regulă, într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise. Data, ora şi locul susținerii probei interviului se afișează odată cu rezultatele la proba scrisă.
Se pot prezenta la următoarea probă numai candidații declarași admiși la proba precedentă.
Candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului fiecărei probe.
Contestația se soluționează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Probele concursului de recrutare se vor desfășura la sediul Primăriei comunei Mărișelu, comuna Mărișelu, sat Mărișelu, nr. 150, județul Bistrița-Năsăud.
Dosarele de înscriere la concurs se depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Comunei Mărișelu (www.comunamariselu.ro – secțiunea Primărie – Organizare, Carieră) precum și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, respectiv în perioada 22.03.2024 - 10.04.2024 (inclusiv) de luni până joi, între orele 08:00 - 16:00, respectiv vineri între orele 08:00 - 13:30, la sediul Primăriei comunei Mărișelu, sat Mărișelu, nr. 150, județul Bistrița-Năsăud și trebuie să conțină în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b);
b) copia cărții de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică.
Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected]. Dosarele de concurs trimise de candidați la adresa la adresa de e-mail indicată după terminarea programului de lucru al autorității sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.
Bibliografie și tematică
1. Constituția României, republicată
cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
5. Legea contabilității nr.82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Capitolul II - Organizarea și conducerea contabilității; Capitolul III - Registrele de contabilitate; Capitolul IV Situații financiare
6. Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica Capitolul II - Principii, reguli și responsabilități - Secțiunea 1- Principii și reguli bugetare; Capitolul III - Procesul bugetar – Secțiunea 1 - Proceduri privind elaborarea bugetelor; Secțiunea a 2-a - Calendarul bugetar și Secțiunea a 4-a Execuția bugetară.
7. Ordinul nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidenta și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Punctul 1. Angajarea cheltuielilor; Punctul 3. Ordonanțarea cheltuielilor și Punctul 4. Plata cheltuielilor
Anunțul, bibliografia pentru concurs, fișa postului, precum și formularele necesare pentru înscriere, se afișează pe site-ul www.comunamariselu.ro (secțiunea Primărie – organizare, carieră) începând cu data de 22 martie 2024.
Relații suplimentare se pot obține la tel. 0263272710, fax. 0263272585, tel. mobil: 0787866134, e-mail: [email protected], persoană de contact Domnița Zăvoian, secretar general.
PRIMAR,
Horea-Călin Petruț
Citiţi şi:
- Primăria Mărișelu organizează concurs pentru o funcție publică de execuție!
- Primăria comunei Mărișelu angajează consilier, clasa I, grad profesional superior
- Primăria comunei Mărişelu angajează Consilier la Compartimentul achiziții publice și mediu
- Concurs pentru funcția de secretar general al comunei Matei!
- Primăria Mărişelu angajează consilier achiziţii
Adaugă comentariu nou